top of page

Leverings- og Forsendelsespolitik for Nevani

Gældende fra: 06/07-2025
Virksomhed: Nevani
CVR-nummer: 45693708
Kontakt: info@nevani.dk
 

Generelle leveringsbetingelser

Denne leverings- og forsendelsespolitik beskriver vilkårene for levering af produkter købt på Nevani's hjemmeside. Ved at afgive en ordre accepterer du disse leveringsbetingelser.
 

Leveringsområde

Geografisk dækning

Vi leverer kun til adresser i Danmark. Dette omfatter:

  • Danmark (eksklusive Færøerne og Grønland)

  • Danske PostNord pakke- og afhentningssteder
     

Leveringsadresser

Vi leverer til:

  • Privatadresser

  • Erhvervsadresser

  • PostNord pakke- og afhentningssteder

Bemærk: Vi leverer ikke til postbokse eller militærbaser.


Leveringsmetoder og priser
 

Standard levering

  • Leveringsmetode: PostNord standardpakke

  • Leveringstid: 4-7 arbejdsdage fra afsendelse

  • Pris: 59 kr. (inkl. moms)

  • Maksimal pakkestørrelse: Følger PostNord's standardbegrænsninger

  • Sporingsmulighed: Ja, sporingsnummer sendes via e-mail

Leveringsdage

  • Levering: Mandag til fredag

  • Leveringstidspunkt: I PostNord's normale leveringsvinduer

  • Helligdage: Levering suspenderes på danske helligdage
     

Ordrebehandling og afsendelse
 

Ordrebekræftelse

  • Du modtager ordrebekræftelse via e-mail straks efter køb

  • Ordrebekræftelsen indeholder ordrenummer, produktdetaljer og leveringsoplysninger

Produktionsprocess

Da vi primært anvender print-on-demand gennem vores partner Printful:

  • Produktionstid: 2-5 arbejdsdage

  • Kvalitetskontrol: Alle produkter gennemgår kvalitetstjek før afsendelse

  • Afsendelse: Pakken afsendes efter produktionsafslutning

Afsendelsesbekræftelse

  • Du modtager afsendelsesbekræftelse med sporingsnummer via e-mail

  • Sporingsinformation opdateres normalt inden for 24 timer efter afsendelse
     

Leveringstider

Samlet leveringstid

  • Total tid: 4-8 arbejdsdage fra ordreafgivelse til levering

    • Produktion: 2-5 arbejdsdage

    • Transport: 2-3 arbejdsdage
       

Forsinkelser

Leveringstiden kan påvirkes af:

  • Høje sæsontoppe (f.eks. jul, Black Friday)

  • Vejrforhold og force majeure

  • Produktionsudfordringer hos vores partnere

  • PostNord's leveringskapacitet

Ved forsinkelser informerer vi dig hurtigst muligt via e-mail.
 

Leveringsprocessen
 

Ved levering til privatadresser

  • PostNord afleverer pakken til din dør

  • Hvis du ikke er hjemme, efterlades en seddel med afhentningsinformation

  • Pakken kan afhentes på nærmeste postkontor eller pakkeshop
     

Ved levering til pakke- og afhentningssteder

  • Du modtager SMS/e-mail når pakken er klar til afhentning

  • Afhentning skal ske inden for PostNord's normale afhentningsperiode

  • Husk legitimation ved afhentning
     

Mislykkede leveringsforsøg

  • Normalt 2 leveringsforsøg

  • Herefter kan pakken afhentes på postkontor/pakkeshop

  • Hvis pakken ikke afhentes inden for den fastsatte periode, returneres den til afsenderen
     

Forsendelsesomkostninger
 

Standardpris

  • Fragttakst: 59 kr. (inkl. moms) pr. ordre

  • Gratis fragt: Vi tilbyder ikke gratis fragt på nuværende tidspunkt
     

Flere produkter i samme ordre

  • Alle produkter i samme ordre sendes normalt i én pakke

  • Ved store ordrer kan opdeling i flere pakker være nødvendig

  • Ekstra fragtomkostninger påløber ikke ved opdeling af store ordrer
     

Separate ordrer

  • Hver ordre faktureres separat fragt

  • Vi kan ikke kombinere separate ordrer til én forsendelse
     

Sporings- og notifikationstjenester
 

Sporingsmuligheder

  • Sporingsnummer sendes via e-mail ved afsendelse

  • Sporing kan følges på PostNord's hjemmeside eller app

  • Real-time opdateringer af pakkens status
     

Notifikationer

  • Ordrebekræftelse ved køb

  • Afsendelsesbekræftelse med sporingsnummer

  • Leveringsnotifikation (hvor tilgængeligt)
     

Produktionspartnere
 

Printful samarbejde

Vi samarbejder med Printful som vores primære produktionspartner:

  • Placering: Produktionsfaciliteter i EU

  • Kvalitetsstandarder: Højeste internationale standarder

  • Bæredygtighed: Miljøvenlige produktionsmetoder hvor muligt
     

Kvalitetssikring

  • Alle produkter gennemgår kvalitetskontrol før afsendelse

  • Defekte produkter bliver sorteret fra

  • Vi stræber efter 99,5% kvalitetsrate
     

Force majeure og uforudsete omstændigheder

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende levering forårsaget af:

  • Naturkatastrofer, ekstreme vejrforhold

  • Arbejdskonflikter, strejker

  • Regeringsbeslutninger, lovændringer

  • Systemnedbrud hos PostNord eller produktionspartnere

  • COVID-19 eller andre pandemier

  • Krig, terror eller andre sikkerhedsmæssige forhold

Ved sådanne omstændigheder informerer vi dig hurtigst muligt og arbejder på alternative løsninger.
 

Beskadigede eller tabte pakker
 

Beskadigede pakker

  • Kontakt os straks på info@nevani.dk med fotos af skaden

  • Vi undersøger om skaden er sket under transport eller produktion

  • Ved transportskade håndterer vi sagen med PostNord

  • Ved produktionsfejl koordinerer vi med Printful

Tabte pakker

  • Hvis din pakke ikke ankommer inden for forventet tid, kontakt os

  • Vi sporer pakken og tager kontakt til PostNord ved behov

  • Ved bekræftet tab sender vi en ny pakke uden ekstra omkostninger
     

Forkerte leveringsadresser
 

Kundens ansvar

  • Det er kundens ansvar at angive korrekt leveringsadresse

  • Kontrollér altid din adresse før ordreafgivelse

  • Vi kan ikke ændre leveringsadressen efter ordreafgivelse
     

Hvis pakken leveres til forkert adresse

  • Hvis du har angivet forkert adresse, vil ekstra omkostninger til omleveringer blive pålagt kunden

  • Vi forsøger at hjælpe med at spore pakken, men kan ikke garantere succes
     

Internationale pakker (eksportrestriktioner)

Selvom vi kun leverer til Danmark, skal du være opmærksom på:

  • Vi sender ikke til lande med handelsembargo

  • Visse tekstilprodukter kan have eksportrestriktioner

  • Told og afgifter er modtagerens ansvar (ikke relevant for danske leveringer)
     

Kontakt vedrørende levering

For spørgsmål eller problemer med din levering:

E-mail: info@nevani.dk
CVR: 45693708

Inkludér venligst:

  • Ordrenummer

  • Sporingsnummer (hvis tilgængeligt)

  • Detaljeret beskrivelse af problemet

  • Billeder (hvis relevant)
     

Ændringer i leveringspolitikken
 

Vi forbeholder os retten til at ændre denne leveringspolitik. Ved væsentlige ændringer informerer vi kunderne via hjemmesiden eller e-mail. Ændringer træder i kraft på den angivne dato.
 

Denne leveringspolitik blev sidst opdateret den 06/07-2025

bottom of page